Informujemy, że wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort podczas przeglądania serwisu i korzystania z jego funkcjonalności.
Jeśli kontynuujesz przeglądanie tej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.
Jeżeli nie wyrażasz zgody – możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu używania „ciasteczek” w naszej Polityce Cookies.

zamknij
Nowość w ofercie - kawa Kimbo
Nowości w ofercie - MUGGA
Zmiana w funkcjonowaniu wyszukiwarki naszego e-SKLEPu.
Nowa marka w ofercie - VARR
Nowa marka w ofercie - XTAR
Odkryj baterie Maxell – już dostępne w naszej ofercie.
Polcan. Nowa marka w ofercie - Dafi
Nowość w ofercie - Vileda Profesjonalna.
Asarto. Nowości w ofercie - ściereczki z mikrofibry
Nowości w ofercie D-Link  - magazyn zewnętrzny
Marki, magazyn zewnetrzny ISO 9001:2023

Regulamin braków w dostawie dla partnerów hurtowych

Zgłoszenia są realizowane przez pracowników naszej firmy:

Ożarów Mazowiecki oraz Gdańsk, Rzeszów i Katowice
Dominik Kołakowski
tel. 22 1008800 wew.894
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl

Andrzej Szymczyk
tel. 22 1008800 wew.892
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl

Emil Broniek
tel. 22 1008800 wew.892
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl

Michał Szwertner
tel. 22 1008800 wew.895
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl
Poznań
Jakub Berliński
tel. 61 853 45 99 wew. 107
faks 61 853 21 09
e-mail: magazyn1.poznan@polcan.pl

Regulamin braków w dostawie

A. Przedmiot

  1. Niniejsze warunki określają tryb postępowania w przypadku wystąpienia braków w dostawach towaru zakupionym w POLCAN.

  2. W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu przesyłki, Partner może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki lub sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera. Protokół taki musi zostać podpisany przez kuriera, brak protokołu i podpisu kuriera powoduje odrzucenie reklamacji.

  • I. Tryb postępowania w przypadku stwierdzenia Braku towaru w transporcie.

    1. W przypadku stwierdzenia braku towaru dostarczonego wyszczególnionego na fakturze VAT lub WZ, której dostawa dotyczy, należy tę niezgodność zgłosić do nas w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

    2. Warunkiem skutecznego zgłoszenia jest:

      • Uprzednie zarejestrowanie zgłoszenia w systemie e-Sklepu i uzyskanie autoryzacji - rozpatrywane są tylko zgłoszenia złożone w formie elektronicznej.

    3. Po skutecznym wysłaniu zgłoszenia zamawiający otrzymuje numer zgłoszenia. Po zalogowaniu się na stronie www.polcan.pl można na bieżąco śledzić status zgłoszenia.

    4. POLCAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie w możliwie najszybszym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze ( termin podstawowy) licząc od daty skutecznego zgłoszenia braku w dostawie, na podstawie weryfikacji stanów magazynowych oraz zapisu z monitoringu*.

    5. Uznając zgłoszenie za zasadne, POLCAN może:

      • dokonać wysyłki w ustalonym terminie produktu będącego przedmiotem zgłoszenia

      • wystawić Fakturę Korygującą (Fvk)

    6. O sposobie załatwienia zgłoszenia decyduje POLCAN.

    7. POLCAN zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu obsługi zgłoszenia, jeśli z przyczyn niezależnych od POLCAN zachowanie terminu podstawowego jest niemożliwe.

    8. Uznane, zasadne zgłoszenia w przypadku wysyłki towaru będącego przedmiotem zgłoszenia są dostarczane do zamawiającego na koszt POLCAN.

    UWAGA:

    W odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej zastosowanie ma Regulamin Polcan dla klientów detalicznych.

    *POLCAN zastrzega sobie prawo do nieujawnienia zapisu z monitoringu, jeśli jego przekazanie może ujawnić tajemnice handlowe bądź narazić na szkody osoby trzecie.