Regulamin braków w dostawie dla partnerów hurtowych
Zgłoszenia są realizowane przez pracowników naszej firmy:
Dominik Kołakowski
tel. 22 1008800 wew.894
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl
Andrzej Szymczyk
tel. 22 1008800 wew.892
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl
Emil Broniek
tel. 22 1008800 wew.892
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl
Michał Szwertner
tel. 22 1008800 wew.895
e-mail: magazyn1.warszawa@polcan.pl
Jakub Berliński
tel. 61 853 45 99 wew. 107
faks 61 853 21 09
e-mail: magazyn1.poznan@polcan.pl
Regulamin braków w dostawie
A. Przedmiot
Niniejsze warunki określają tryb postępowania w przypadku wystąpienia braków w dostawach towaru zakupionym w POLCAN.
W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu przesyłki, Partner może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki lub sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera. Protokół taki musi zostać podpisany przez kuriera, brak protokołu i podpisu kuriera powoduje odrzucenie reklamacji.
I. Tryb postępowania w przypadku stwierdzenia Braku towaru w transporcie.
W przypadku stwierdzenia braku towaru dostarczonego wyszczególnionego na fakturze VAT lub WZ, której dostawa dotyczy, należy tę niezgodność zgłosić do nas w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Warunkiem skutecznego zgłoszenia jest:
Uprzednie zarejestrowanie zgłoszenia w systemie e-Sklepu i uzyskanie autoryzacji - rozpatrywane są tylko zgłoszenia złożone w formie elektronicznej.
Po skutecznym wysłaniu zgłoszenia zamawiający otrzymuje numer zgłoszenia. Po zalogowaniu się na stronie www.polcan.pl można na bieżąco śledzić status zgłoszenia.
POLCAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie w możliwie najszybszym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze ( termin podstawowy) licząc od daty skutecznego zgłoszenia braku w dostawie, na podstawie weryfikacji stanów magazynowych oraz zapisu z monitoringu*.
Uznając zgłoszenie za zasadne, POLCAN może:
dokonać wysyłki w ustalonym terminie produktu będącego przedmiotem zgłoszenia
wystawić Fakturę Korygującą (Fvk)
O sposobie załatwienia zgłoszenia decyduje POLCAN.
POLCAN zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu obsługi zgłoszenia, jeśli z przyczyn niezależnych od POLCAN zachowanie terminu podstawowego jest niemożliwe.
Uznane, zasadne zgłoszenia w przypadku wysyłki towaru będącego przedmiotem zgłoszenia są dostarczane do zamawiającego na koszt POLCAN.
UWAGA:
W odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej zastosowanie ma Regulamin Polcan dla klientów detalicznych.
*POLCAN zastrzega sobie prawo do nieujawnienia zapisu z monitoringu, jeśli jego przekazanie może ujawnić tajemnice handlowe bądź narazić na szkody osoby trzecie.